Στοιχεία
Μπλούζα DERPOULI με λεπτομέρειες πέρλες και στρας, σκίσιμο στο πλάι και σούρα στο μανίκι.
Σύνθεση: 70%PES - 25%VIS - 5%ELAS
Αποστολές
Ελλάδα:
Δωρεάν μεταφορικά για όλη την Ελλάδα. Οι παραδόσεις των προιόντων πραγματοποιούνται χωρίς χρέωση για τον καταναλωτή μέσω της εταιρείας Γενική Ταχυδρομική εντός 1- 3 ημερών.
Κύπρος:
Για αποστολές στην Κύπρο η χρέωση για απλή αποστολή είναι 15 ευρώ (εφόσον έχει προηγηθεί πληρωμή) ή 18 ευρώ για αποστολή με αντικαταβολή μέσω της εταιρείας Γενική Ταχυδρομική.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προιόν (εφόσον δεν υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας ΣΠΑΘΑΡΙΩΤΗ Α.Ε.Β.Ε.Ε), επιβαρύνεστε τα έξοδα επιστροφής- αποστολής και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε εταιρεία courier επιθυμείτε.
Επιστροφές
Κάντε την επιστροφή σας εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας υπό τους όρους και τις προυποθέσεις που προβλέπουν οι διατάξεις του ν.2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή. Tα προϊόντα προς αντικατάσταση πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, σε άριστη κατάσταση, με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια), την απόδειξη της αγοράς και το ειδικό έντυπο επιστροφής που βρίσκεται στο τέλος των όρων χρήσεως (εναλλακτικά μπορεί να σταλεί ηλεκτρονικά στο mail της εταιρείας μας [email protected]). Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί. Aλλαγές και επιστροφες χρημάτων σε εκπτωσιακα προϊόντα ή σε περίοδο εκπτώσεων θα γίνονται κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρία και εφόσον είναι εφικτό.
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ:
1. Να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή άλλο/ άλλα προϊόν/ προιόντα, μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Κάντε την αλλαγή σας στο e-shop εφόσον έχετε κάνει την αρχική σας αγορά από εκεί. Έχετε την δυνατότητα να στείλετε το δέμα σας πίσω με οποιαδήποτε μεταφορική επιθυμείτε καθώς η επιβάρυνση των μεταφορικών είναι δική σας. Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει:
α. το προϊόν το οποίο επιστρέφετε
β. το ειδικό έντυπο επιστροφής, συμπληρωμένο με τις απαιτούμενες πληροφορίες. Εναλλακτικά μπορείτε να υποβάλλεται τη δήλωση υπαναχώρησης ηλεκτρονικά στη διεύθυνση [email protected]
γ. την απόδειξη σας
Για την δέσμευση/κράτηση του προιόντος με το οποίο επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε την αλλαγή, θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία. Μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάσταση του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με επιπρόσθετο τίμημα εάν επιθυμείτε. Τέλος θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την μεταφορική (courier) την οποία επιθυμείτε, καθώς η επιβάρυνση των μεταφορικών σας ανήκει.
2. Να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων (αφορά μόνο για αγορές μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή εκτός καταστήματος, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή).
Έχετε την δυνατότητα να στείλετε το δέμα σας πίσω με οποιαδήποτε μεταφορική επιθυμείτε καθώς το κόστος των μεταφορικών είναι δικό σας . Επίσης θα σας κρατηθούν τα μεταφορικά της αποστολής μας. Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει:
α. το προϊόν το οποίο επιστρέφετε
β. το ειδικό έντυπο επιστροφής συμπληρωμένο με τις απαιτούμενες πληροφορίες, τα στοιχεία που αφορούν τον τραπεζικό λογαριασμό, ακριβώς όπως σας ζητούνται. Εναλλακτικά μπορείτε να υποβάλλεται τη δήλωση υπαναχώρησης ηλεκτρονικά στη διεύθυνση [email protected]
γ. την απόδειξη σας
Σας υπενθυμίζουμε πώς:
- Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΣΠΑΘΑΡΙΩΤΗ Α.Ε.Β.Ε.Ε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας στα τηλ. της εταιρείας μας 210-2013872, 210-2230010, 210-2519367 Δευτέρα- Παρασκευή 9.00-17.00 είτε στέλνοντας e-mail στο [email protected]
- Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 5-6 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας.
- Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΣΠΑΘΑΡΙΩΤΗ Α.Ε.Β.Ε.Ε., σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε, τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής/ αποστολής βαραίνουν την εταιρία μας.
- Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος. Τα προϊόντα προς επιστροφή στο e-shop πρέπει να σταλούν στη διεύθυνση της έδρας της εταιρείας μας δηλαδή K. Παλαμά & Παπαδιαμάντη 33-35, Ν. Χαλκηδόνα, 14343.
- Η ΣΠΑΘΑΡΙΩΤΗ Α.Ε.Β.Ε.Ε. δύναται να αρνηθεί την παραλαβή επιστρεφόμενων ειδών που δεν πληρούν τις ανωτέρω προυποθέσεις.
ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Κατεβάστε την «Αίτηση Υπαναχώρησης» κάνοντας κλικ εδώ.